Analizując badania prowadzone wśród sprzedawców, można jasno określić, że najwyższą wartość dla zespołów sprzedażowych mają ci menedżerowie, którzy potrafią skłonić do myślenia oraz wykazują się innowacyjnością w ustalaniu procesów sprzedażowych i rozwoju karier zawodowych poszczególnych członków zespołu. A jakie zachowania menedżera demotywująco wpływają na zespół?
Menedżer powinien być najbardziej kreatywnym członkiem zespołu sprzedażowego, stanowić przykład trzeźwej oceny potencjału klienta i odpowiadać za rozwój zawodowy podwładnych przez aktywny udział w sprzedaży. Sprzedawcy mają prawo do dobrego menedżera, starajmy się ich wspierać, a nie być dodatkowym problemem, z którym muszą zmagać się w codziennej rzeczywistości…
Pełna treść artykułu znajduje się w 27 numerze Szefa Sprzedaży
Jeden komentarz
Czytam Pana artykuły już od bardzo dawna i jestem wielkim fanem Pana wiedzy i doświadczenia. Od jakiegoś czasu też prenumeruje czasopismo szef sprzedaży i to właśnie na Pana blogu się o nim dowiedziałem. Swoją drogą jeden z moich ulubionych artykułów 🙂
Proszę o przesłanie listy szkoleń, które będzie Pan prowadził w pierwszej połowie roku, może się na którymś spotkamy 🙂