Efektywny przegląd własnych metod sprzedaży

Szczegóły szkolenia 0

Data Szkolenia: 26-04-2014

Miejsce i data:

do ustalenia

Program szkolenia

1. Zmiany na rynku sprzedaży (ubezpieczeń)

– dlaczego większość sprzedawców (agentów) nie osiąga swoich, wyznaczonych celów?
– w jaki sposób mierzyć sukces w sprzedaży?
– dlaczego klienci kupują „indywidualną wartość”, a nie produkty/usługi?
– jakie strategie tworzenia wartości należy rozpatrzyć?
– własne aktywności, a potrzeby i realia rynkowe w odczuciu klienta

2. Analiza własnej sprzedaży na obecnym rynku
– efektywność sprzedażowa, a aktywność sprzedażowa
– ocena własnych rynków docelowych
– własne cele sprzedażowe, które naprawdę działają
– komunikacja z klientami – najbardziej kosztowne błędy

3. Planowanie własnego procesu sprzedaży
– stały plan wzrostu
– analiza finansowa każdego etapu sprzedaży
– tworzenie wydajnych partnerskich relacji z klientami
– właściwe pytania na właściwym rynku docelowym
– zarządzanie bazą klientów

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta, od paru lat umieszczał na na portalu www.menedzersprzedazy.pl, obecnie na blogu www.dworaczynski.pl