Warsztaty: Rekomendacje – podstawa dobrze funcjonującego biznesu liderów sprzedaży

Szczegóły szkolenia 0

Miejsce i data:

Wrocław, 3-4 czerwca 2014r.
Poznań, 5-6 czerwca 2014r.

Koszt szkolenia:

1 090 PLN netto

Korzyści:

Najlepsi sprzedawcy pracują prawie wyłącznie dzięki poleceniom. Najefektywniejsi sprzedawcy nie czekają na klientów, to klienci wracają do nich i polecają ich innym. Podsumowanie stosowanych przez uczestników metod uzyskiwania rekomendacji, analiza doświadczeń pozytywnych i negatywnych. Zdobycie wiedzy niezbędnej do nabycia umiejętności prowadzenia swojego biznesu w oparciu o referencje klientów.

Dla kogo szkolenie

Doświadczeni sprzedawcy, doradcy klienta, menedżerowie sprzedaży niższego i średniego szczebla.

Program szkolenia:

I dzień:

1. Rola rekomendacji w zyskownym prowadzeniu biznesu

– jaki przyjęliśmy plan pracy z klientem

2. 10 głównych korzyści w pracy na poleceniach

– omówienie, analiza i wycena

3. 10 głównych błędów w pozyskiwaniu poleceń od istniejących i potencjalnych klientów

Warsztat: Jak musimy być postrzegani na rynku przez klientów, aby otrzymywać zyskowne polecenia? – ćwiczenie zachowań

4. Możliwe strategie postępowań w celu pozyskiwania referencji

– potęga kontaktów towarzyskich

Warsztat: Ćwiczenie budowania relacji w wybranych sytuacjach biznesowych

II dzień:

1. Czy wiemy, czego chcemy od własnego biznesu

– wybór rynków docelowych

2. Rekomendacje z punktu klienta

– jak zbudować wartość dla naszych obecnych i potencjalnych klientów

Warsztat: Opracowanie 60-sekundowej autoreklamy

3.Wybrane taktyki mające na celu zdobycie poleceń od klientów

– jak uczyć otoczenie, pozyskiwania nowych klientów

Warsztat: Budowa swojej wartości rynkowej poprzez pozyskiwanie odpowiednich rekomendacji

4. Uruchomienie mechanizmów zmiany własnych zachowań

5. Przykładowe metody „wymuszenia” zmian w dotychczasowym działaniu

Warsztat: Zaprojektowanie I etapu zmiany w podejściu do rozbudowy bazy poleceń klientów

Trener

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta, od paru lat umieszczał na na portalu www.menedzersprzedazy.pl, obecnie na blogu www.dworaczynski.pl

 

Skomentuj